UFL logo

Flower delivery reviews in Kyiv — Page 8

Published reviews: 579

Published delivery reviews for this city, including archived reviews.

Ирина
The delivery was on time. The flowers were fresh and beautiful. This is definitely a plus for your company.
Unfortunately, I cannot leave a positive review. The card, although small, was cute. But the wish itself was printed poorly. Apparently, the ink was running out, and it was difficult to change the cartridge. In my opinion, in such a case, it's better to have no card at all than one like that. But okay, it was free as a bonus.
But I don't understand why deceive customers. I ordered 55 El Toro roses, but the recipient somehow received 10 fewer!!! And I am extremely outraged. How could this happen?!
UFL response

Hello Irina. The manager has already contacted you, and we apologize once again. Such situations will not happen again in the future. We look forward to your future orders for delivery to redeem ourselves in your eyes.

Translated review · Show originalHide original

Доставка была вовремя. Цветы были свежие и красивые. Это несомненно плюс вашей компании.
К сожалению, не могу оставить позитивный отзыв. Открыточка хоть и маленькая, но симпатичная. Но вот само пожелание напечатали паршиво. Видимо краска заканчивалась, а катридж было тяжело поменять. Как по мне в таком случае лучше вообще без открытки, чем так. Но да ладно, она бесплатно шла, как бонус.
Но вот зачем обманывать заказчиков мне непонятно. Я заказывала 55 роз Эль Торо, но получателю почему-то пришло аж на 10 шт меньше!!! И моему возмущению нет предела. Как так?!

Original UFL reply

Здравствуйте Ирина. Менеджер уже связался с вами и мы еще раз приносим вам наши извинения. В последствии подобные ситуации не повторяться. Ожидаем ваши дальнейшие заказы на доставку, что бы реабилитироваться в ваших глазах.

алексей т.
Good morning. I wanted to leave a review about the "great" delivery!!! Yesterday I ordered a bouquet from your company for our wedding anniversary today. In the order comments, I asked to deliver the bouquet before!, attention!, before 8:30 a.m. today, 21.06.2019.
As a result, at 8:12 a.m. the courier called my wife and told her that he was only!!! leaving towards our side!
At 8:28 a.m., when my wife called the courier and asked where he was because she couldn't wait any longer, he replied that he was approaching.
As a result, we had to wait for the courier at the entrance. The courier arrived at 8:35. When asked why, he said that he was actually going in another direction!! and only at the last moment saw the delivery time. He said to be thankful that he even brought it. In my opinion, if the time is specified as before, it is expected to be done before that time, not exactly on the dot. Especially in the morning when everyone is getting ready for work.
My "surprise" for my wife was ruined because of your company! The celebration was spoiled, and both my wife and I were late for work!!
I consider such a level of service unacceptable!! Especially given your advertising on all channels about delivery to any corner of the world!!
Very seriously! I will think about whether to order anything from you again, although I used to do it regularly!
I reserve the right to demand moral compensation in court!
UFL response

Good afternoon. Thank you for your review and for your order.
We apologize for the situation. We are very sorry that we ruined your day.
Unfortunately, we made a mistake with your order and were unable to provide high-level delivery this time.
We will work with our couriers and promise you that this will not happen again!

Translated review · Show originalHide original

Доброе утро. Хотел оставить отзыв о "хорошей" доставке!!! Вчера заказал букет в Вашей компании на годовщину свадьбы сегодня. В комментариях к заказу попросил доставить букет до!, внимание!, до 8.30. утра сегодня 21.06.2019.
В результате в 8.12 утра курьер перезвонил жене и сообщил ей, что он только!!! выезжает в нашу сторону!
В 8.28 утра когда жена набрала курьера и спросила где он потому-что она не может больше ждать он ответил, что на подъезде.
В результате мы вынуждены были ждать курьера у подъезда. Курьер приехал в 8.35. На вопрос почему он ответил ,что вообще собирался в другую сторону ехать!!, а в последний момент увидел время доставки. Мол скажите спасибо, что вообще привез. По моему если указано время до, то принято это делать до этого времени, а не минута в минуту. Тем более если это утро и все собираются на работу.
Мой "Сюрприз" жене по вине Вашей компании удался! Праздник испорчен, на работу опоздали и я и жена!!
Считаю такой уровень сервиса не допустимым!! Особенно на фоне Вашей рекламы по всем каналам по поводу доставки в любой уголок мира!!
Очень серьезно! подумаю заказывать ли еще у Вас что-либо, хотя раньше делал это постоянно!
Оставляю за собой право требовать моральной компенсации в судебном порядке!

Original UFL reply

Добрый день. Спасибо Вам за отзыв и за заказ.
Приносим свои извинения за сложившуюся ситуация. Нам очень жаль, что мы испортили Вам день.
К сожалению. мы допустили ошибку с Вашим заказом и не смогли в этот раз выполнить доставку на высоком уровне.
Мы проведем работу с нашими курьерами. И обещаем ВАм, что такое больше не повторится!

Федор
The company pleasantly surprised me with the level of service and punctuality of delivery. But the most important thing is the reaction of the girl - "No one has ever given me such a beautiful bouquet," she says :)
UFL response

Fedor, good afternoon.
Thank you very much for such warm words about our company.
We are very glad that with our help you were able to please your relatives and loved ones )
Thank you very much for your order!

Translated review · Show originalHide original

Компания приятно удивила уровнем сервиса и пунктуальностью доставки. Но самое главное - это реакция девушки - "Такого красивого букета мне никто никогда не дарил" говорит :)

Original UFL reply

Федор, добрый день.
Спасибо Вам большое за столь теплые слова о нашей компании.
Мы очень рады, что с нашей помощью Вы смогли порадовать своих родных и близких )
Спасибо Вам большое за заказ!

Лидия К.
Thank you very much for your service!
Always on time and the order is always done very beautifully!
Translated review · Show originalHide original

Спасибо большое за ваш сервис!
Всегда во время и всегда очень красиво выполнен заказ!

Anna
The flowers were ordered by my beloved. Just like that and without any occasion. Thank you, my love!!! I love you!!
The flowers turned out to be (to put it mildly) not fresh.... the first petals of the bud (near the calyx) were already removed (torn off).... it is clear that other falling petals of the flower were also removed.... The green leaves themselves are covered with a spray for shine (this is done with a special spray not only for the beauty of the flower but also to mask wilting flowers).
The red rose buds are small, although they look quite large on the website, but in reality no more than 4 centimeters.
In general, for a considerable price, they provided a wilted and write-off-worthy product.
By the way, in this case, the bouquet was not even accompanied by a special water-soluble powder to preserve freshly cut flowers.
And one more thing... the bouquet was delivered without providing a delivery (receipt) acknowledgment. I assume this is a delivery violation.
From which dump they brought them... it's hard to say.
UFL response

Good afternoon. Thank you for your message. We will gladly help you and resolve your issue. Please provide us with your order number. Thank you.

Translated review · Show originalHide original

Цветы заказал мой любимый. Просто так и без какого-либо повода. Спасибо любимый!!! Люблю тебя!!
Цветы оказались (мягко говоря) - несвежими.... первые лепестки бутона (это возле чашелистика) уже сняты (оторваны).... видно что сняты и другие отпадающие лепестки цветка.... Сами же зеленые листья покрыты напылением для блеска (так делают специальным спреем не только для красоты цветка, но и для маскировки увядающих цветов).
Бутоны красных роз маленькие, хотя на сайте выглядят достаточно крупными, а наяву не больше 4 сантиметров.
В общем, за немалую цену предоставили увядший и подлежащий списанию товар.
Между прочим в данном случае к букету даже не приложили специальный растворимый в воде порошок для сохранения свежесрезанных цветов.
И вот еще…. букет передали без предоставления расписки о доставке (получении). Предполагаю, что это является нарушением доставки.
С какой свалки их привезли... сложно сказать.

Original UFL reply

Добрый день. спасибо Вам за Ваше обращение. мы с радостью Вам поможем и решим Ваш вопрос. Сообщите нам пожалуйста номер Вашего заказа. Спасибо

Олег Ю.
Excellent service, timely delivery, they helped me figure out the ordering process in the chat and correct a mistake I made when ordering.
UFL response

Good day, Oleg. Thank you for ordering flower delivery in Kyiv with UFL. You can also check out the Graduation section on our website.

Translated review · Show originalHide original

Чудовий сервіс, вчасна доставка, в чаті мені допомогли розібратися з процесом замовлення і виправити помилку яку я зробив при замовленні.

Original UFL reply

Доброго дня, Олег. Дякуємо, що замовляєте доставку квітів по Києву в UFL. Також Ви можете подивитись розділ Випускний у нас на сайті.

Людмила
Hello. I am the recipient of the delivery - a gift) I am immensely grateful for the fresh beautiful bouquet, for the high customer orientation, and for quickly remaking the bouquet to suit my needs for the photoshoot. I am sincerely thankful that it turned out to be a gift for both me and the giver, and I will recommend you in the future.
UFL response

Hello Lyudmila. We are very pleased that you are satisfied) We will be happy to delight you again!

Translated review · Show originalHide original

Здравствуйте. Я получатель доставки - подарка) Я безумно благодарна за свежий прекрасный букет, за то, что высокая клиентоориентированность и переделали очень быстро букет под мои потребности для фотосета. Я искренне благодарна, что получился и у меня поарок дарящему и буду вас в будущем рекомендовать.

Original UFL reply

Здравствуйте Людмила.Нам очень приятно что Вы остались довольны)Будем рады снова радовать Вас!

Феликс М.
I have been using your flower delivery company for several years now. I am always very satisfied with the punctuality of the delivery, the freshness of the flowers, and the beautiful appearance of the bouquet overall. I also really liked your innovation of taking a photo and sending it to the customer right from the recipient's apartment. I give you the highest rating, 5 plus. Next time, only with you. Thank you very much. With heartfelt gratitude, Felix.
UFL response

Felix, thank you! We are very pleased that you are satisfied! We will be happy to delight you again.

Translated review · Show originalHide original

Я пользуюсь вашей компанией по доставке цветов на дом уже несколько лет. И всегда остаюсь очень доволен аккуратностью по времени доставки, свежестью цветов и прекрасным видом букета в целом. Также мне очень понравилось ваше новшество делать фотографию и посылать заказчику прямо с квартиры получателя цветов. Я ставлю вам самую высокую оценку 5 с плюсом. В следующий раз только с вами. Большое спасибо. С сердечной благодарностью. Феликс.

Original UFL reply

Феликс спасибо Вам! Нам очень приятно что Вы остались довольны! Будем рады снова Вас радовать

Артур
I ordered early delivery, everything was done on time. I didn't see the bouquet myself, but the girl was pleased. The operator was polite, we resolved all the issues without problems.
UFL response

Arthur, thank you very much for your review. We are very pleased that you are satisfied. We will be happy to delight you and your loved ones again!

Translated review · Show originalHide original

Заказывал раннюю доставку, все выполнили вовремя. Букет сам не видел, но девушка осталась довольна. Оператор вежливая, решили все нюансы без проблем.

Original UFL reply

Артур спасибо большое за Ваш отзыв. Нам очень приятно что Вы остались довольны. Будем рады снова радовать Вас и Ваших близких!

Екатерина
Yesterday we received a box of tulips.
Besides the fact that they replaced the white color with yellow and red, because those were the freshest!!! Today, out of 31 tulips, only 17 remain!!!! The rest are simply rotten and moldy!!!
It's a pity that I can't attach a photo!!!!!!
You should be ashamed!
This is the business card of your company!
You are still far from Europe!
You wouldn't escape court here!
I do not recommend anyone to use your company's services!
Translated review · Show originalHide original

Вчера нам доставили коробку тюльпанов.
Кроме того что заменили цвет белый на желтый и красный, потому как были самые свежие!!! Сегодня из 31 тюльпана осталось 17!!!! Остальные просто гнилые и с плесенью!!!
Очень жаль что нельзя приложить фото!!!!!!
Вам должно быть стыдно!
Это же визитка вашей фирмы!
Очень вам ещё далеко до Европы!
Тут бы вам суда не избежать!
Никому не советую пользоваться услугами вашей фирмы!

Юлия
Incompetent managers who couldn't take the order. Moreover, they lie blatantly. I wouldn't recommend this delivery to anyone! Guaranteed ruined mood!
Translated review · Show originalHide original

Бездарные менеджеры, которые не смогли принять заказ. Кроме того, нагло врут. Никому не посоветую эту доставку! Испорченное настроение обеспечено!

Екатерина
For March 8, I ordered a bouquet for my mother: Tulips in a box! 31 pcs. The box was turquoise with a pink ribbon. The tulips were white, light pink, and pink (fuchsia color). When placing the order over the phone, the lady and I agreed that if there were no white tulips, they would be replaced with pink or light pink ones.
On the delivery day, March 8, I chose the time from 6 to 9 in the morning.
The bouquet was delivered at 9:45.
This is normal for Kyiv, it's a holiday and all... understandable.
But the bouquet itself!
The box was raspberry-colored with a white ribbon!
That was still okay.
But the flowers!!!
Red! Yellow! Lilac and orange!
Why then was it said that white would be replaced with pink??!
Unclear!
Of course, there was joy, it was nice, thank you!
But I would like more guarantees that at least the color scheme would be closer to the photo on the website!
Now I see those tulips are no longer there, the photo was removed.
Somehow I was disappointed!
Last time, in November 2018, I ordered "Autumn Walk," the bouquet was delivered exactly as in the photo on the website, the paper and ribbon exactly the same!
And this is something unclear! Why are there yellow and red ones there???
Please fix this!!!
UFL response

Good day, Ekaterina. Thank you very much for your time and feedback. Indeed, on March 8 we sometimes make minor substitutions without approval and major substitutions (usually with approval). We fully understand the responsibility for such decisions. Therefore, we apologize for these inconveniences. At the same time, we hope to delight you with our flowers in the future and deliver many more floral gifts for congratulations and presents. Our managers are ready to follow instructions regarding flower substitutions in the future. Have a good evening and happy holiday! Sincerely, Alexey

Translated review · Show originalHide original

На 8 Марта заказывала маме букет Тюльпаны в коробке!31 шт. Коробка бирюзового цвета, розовая лента тюльпаны: белые, светло розовые и розовые( цвет фуксии). С девушкой по телефону при оформлении заказа доноворились что если на будут белый тюльпаны их заменят на розовый или светло розовый цвет.
В день доставки 8 марта я выбрала время с 6 до 9 утра.
Букет доставили в 9:45.
Это для Киева нормально, праздник и все такое... понятно.
Но сам букет!
Коробка малинового цвета с белой лентой!
Это тоже пока в порядке.
Но цветы!!!
Красные! Желтые! Сиреневые и оранжевые!
Зачем тогда было сказано что белые заменим розовыми??!
Непонятно!
Конечно была радость, приятно, спасибо!
Но хотелось бы больше гарантий что хотябы гамму цветовую приблизить к фото на сайте!
Сейчас смотрю уже нет там этих тюльпанов, фото убрали.
Как то я разочаровалась!
В прошлый раз ноябрь 2018 я заказывала Осенняя прогулка, букет доставили точно как на фото на сайте и бумага и лента один в один!
А это что то непонятное! К чему там тот желтый и красный???
Давайте исправляйтесь!!!

Original UFL reply

Добрый день, Екатерина. Большое спасибо за ваше время и отзыв. Действительно 8 марта иногда делаем незначительные замены без согласования и значительные замены (обычно по согласованию). Мы прекрасно понимаем ответственность за такие решения. Поэтому приносим свои извинения за эти неудобства. При этом рассчитываем радовать вас нашими цветочками в будущем и доставить еще не один цветочный презент для поздравлений и подарков. Наши менеджеры готовы следовать инструкциям по заменам цветов в будущем. Хорошего вечера и с праздником вас! С уважением, Алексей

Светлана
I have been cooperating with your company for several years, and today's order shocked me. The bouquet barely and very loosely resembles the one I ordered, it looks kind of "disheveled." The bouquet's composition does not match what was stated. I was very upset by the introduction of a delivery fee. Apparently, I will have to say goodbye to you. I am very disappointed and don't even want to thank you.
UFL response

Good afternoon, Svetlana.
Thank you very much for your feedback. We will contact you tomorrow to resolve this issue. Sorry for the inconvenience. Indeed, on March 8th, we make small substitutions without approval or larger substitutions with the customer's consent. In this case, I am sure we will offer a good option. All your other wishes have been fully noted.

Translated review · Show originalHide original

Сотрудничаю с вашей компанией уже несколько лет и сегодняшний заказ меня шокировал. Букет очень отдаленно и с большой натяжкой похож на заказаный, какой-то "растрепаный". Состав букета не соответствует заявленому. Очень огорчило введение оплаты за доставку. Видимо, придется с вами попрощаться . Очень огорчена и даже не хочется благодарить.

Original UFL reply

Добрый день, Светлана.
Большое спасибо за ваш отзыв. Мы свяжемся с вами завтра, чтобы уладить этот вопрос. Извините, за неудобства. Действительно на 8 марта делаем небольшие замены без согласования или большие замены по согласованию с заказчиком. В данном случае, я уверен, что мы предложим хороший вариант. Остальные ваши пожелания приняты полностью.

Сергей
I pre-ordered flowers with chocolates for March 8, they were delivered earlier than the agreed time and left with security, the flowers were half-dead, not fresh, without leaves, very disappointed, do not recommend!!!!! The holiday was ruined.
Translated review · Show originalHide original

Предварительно заказал цветы с конфетами на 8 марта, доставили раньше оговорённого времени и оставили у охраны, цветы полумертвые, не живые, без листиков, очень разочарован, не рекомендую!!!!! Праздник испорчен

Александр
I decided to order a bouquet for my girlfriend for February 14th. The website said that orders for the 14th were still being accepted. The support girl on the site swore that orders would be processed until the last moment, as long as customers could receive them (there are logs). My girlfriend waited for the bouquet at home from 6 PM until midnight, when at 12 I received an email saying the manager decided to move the order to the next day. I do not recommend this service to anyone. No one could even offer compensation except "We are very sorry." You shouldn't be sorry for us, but for yourselves. One day a year when you know there will be many orders, you couldn't hire more couriers and do everything properly.
UFL response

Hello, Alexander. We do not deny that your order was not delivered on time due to our fault. We apologize and will work on improving the delivery service.

Translated review · Show originalHide original

Решил заказать девушке букет на 14ое Февраля. На сайте писало что заказы на 14ое все еще принимаете. Девушка супорт на сайте клялась что заказы будут делать до последнего, пока клиенты смогут их принимать (логи есть). Моя девушка ждала букет дома с 6 вечера, аж до 12 ночи пока в 12 мне отправили емейл что менеджер решил перенести заказ на завтра. Сервис не рекомендую никому. Никто не смог даже предложить компенсации, кроме "Нам очень жаль" Вам не меня должно быть жаль, а себя. 1 день в году когда вы знаете что будет много заказов вы не смогли нанять больше курьеров и сделать все нормально.

Original UFL reply

Здравствуйте, Александр. Мы не отрицаем, что по нашей вине Ваш заказ не был доставлен вовремя. Приносим свои извинения и будем работать над улучшением службы доставки.

Владимир
I ordered bouquet delivery at 3 PM on 14.02.19. They promised to deliver between 5 and 8 PM. As a result, the bouquet did not arrive, the holiday was ruined. Terrible service.
UFL response

Good afternoon, Vladimir. We are very sorry that we could not deliver on time and could not handle the large number of orders. We are working on our mistakes so that this situation does not happen again.

Translated review · Show originalHide original

заказал доставку букета в 15 час.14.02.19. Обещали доставить с 17 до 20. в результате , букета нет, праздник испорчен. Сервис отвратительный

Original UFL reply

Добрый день, Владимир. Нам очень жаль, что мы не смогли выполнить доставку вовремя и не справились с большим количеством заказов. Работаем над ошибками, чтоб эта ситуация не повторилась.

Анна
THE WORST service!!! Think twice before breaking up with your loved ones because of a website that deceives and robs you!!!!! Steals!!!
Do not use https://www.u-f-l.net!!!
They ruined the ENTIRE holiday for me and my beloved!
My beloved ordered a bouquet for me at 2 PM on February 14... used roaming to call from Europe
The bouquet... was promised between 5 PM and 8 PM...
February 14!!!!
At 10:30 PM they informed that maybe it would be delivered on the 15th....
The website guarantees delivery within 1 hour of ordering!!!
These scammers stopped answering my calls... did not deliver the flowers... stole the money... did not cover expenses
Thieves and scammers!!!!
Translated review · Show originalHide original

ХУЖЕ сервиса НЕТ!!! задумайтесь прежде чем порвать отношение с любимыми из-за сайта который вас обманывает и обкрадывает!!!!! ворует!!!
не обращайтесь на https://www.u-f-l.net!!!
мне и моему любимому испортили ВЕСЬ праздник!
Любимый заказал в 14 часов 14 февраля букет для меня ... использовал роуминг по звонку из Европы
букет.... обещали с 17 до 20....
14 февраля!!!!
в 22:30 сообщили что может быть 15 привезут....
на сайте гарантию через 1 час заказа дают!!!
эти обманщики на мои звонки отвечать перестали ...цветы не привезли... деньги украли...расходы не покрыли
Воры и обманщики!!!!

Олеся
I ordered a bouquet made of socks for my boyfriend, it cost 914 UAH, the photo on the website looks beautiful and interesting. In reality, they delivered something carelessly rolled up, socks of strange colors, even though I asked only for black and dark gray. I requested packaging - not paper, but they delivered it in red paper (they could have at least chosen something dark, after all, it was an order for a guy). I asked about the quality of the socks themselves, the operators couldn't say what kind they would be, but now, judging by the look, I'm sure they are the cheapest from Zhytomyr. In general, unfortunately, 914 UAH for 12 socks of questionable quality, in an unattractive presentation - money thrown away. The service is very poor - they ignored all my wishes. Disappointed.
UFL response

Good afternoon, Alesya. Thank you very much for writing this review on our website. Please give us feedback on whether the recipient liked the quality of the material, and if not, be sure to write to us at [email protected]. We will come up with a way to resolve this issue in the best possible way. Sincerely, UFL

Translated review · Show originalHide original

Заказала букет из носков для парня, стоил он 914 грн, фото на сайте выглядит красиво и интересно. По факту привезли что-то неаккуратно скрученое, носки странных цветов, при том что я просила только черные и темно серые. Упаковку просила - не бумагу, привезли в красной бумаге (хоть бы что-то темное уже выбрали, всё таки для парня заказ был). Спрашивала по качеству самих носков, операторы не смогли сказать, какие там будут, но теперь, судя по виду, уверенна, что там самые дешевые житомирские. В общем, к сожалению, 914 грн за 12 носков сомнительного качества, в некрасивом исполнении - выброшенные деньги. Сервис очень хромает - на все мои пожелании забили. Разочарована

Original UFL reply

Добрый день, Алеся. Большое спасибо, что написали этот отзыв у нас на сайте. Пожалуйста, дайте нам обратную связь понравилось ли качество материала получателю и если нет, обязательно напишите нам на [email protected] мы придумаем как решить этот вопрос в лучшем виде. С Уважением, UFL

Наталья
They delivered a beautiful bouquet, I signed for it! It didn't even last a day, 12 out of 15 roses wilted. The bouquet cost 1000 UAH with Rafaela. There are other roses standing in the room too!!!
Dear men, don't spoil your beloved girls' mood, don't order from this site!
UFL response

Hello, Natalia. The order number you provided is either incorrect or not ours. Please double-check it. If it is correct, you placed the order with a different company. If you have the correct number, please contact our operator.

Translated review · Show originalHide original

Привезли красивый букет, я расписалась! Не простоял и суток, 12 роз с 15 завяли. Букет 1000 грн с рафаелой. В комнате стоят другие розы тоже!!!
Дорогие мужчины, не портите девушкам любимым настроение, не заказывайте на этом сайте!

Original UFL reply

Здравствуйте, Наталья. Вы указали номер Вашего заказа или неверно или он не наш. Пожалуйста перепроверьте его. Если он верный, Вы сделали заказ не в нашей компании. Если у Вас есть правильный номер, пожалуйста свяжитесь с нашим оператором.

Елена
Fast and beautiful! Thank you!
Translated review · Show originalHide original

Быстро и красиво! Спасибо!


📍 Pickup · Kyiv
📞 Telephone: +38 044 390 9090
✉️ E-mail: [email protected]
🕘 Mon-Sun: 8:00-21:00
Kyiv — free delivery by courier (from 09:00 to 21:00)
⭐ Feedbacks (20189)
🏆 Best flower network 2025
Flowers delivery. Flower shop.